Σημαντικές μετακινήσεις περιλάμβανε το… πήγαινε έλα των πιλότων στην Formula 1. Παράλληλα ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι θα υπάρχουν τρεις ρούκις.
Από το σύνολο των ομάδων του γκριντ, μόνο τρεις συνεχίζουν με το δίδυμο των πιλότων του 2020. Η Mercedes, η Alfa Romeo και η Williams.
Οι ηχηρές μετακινήσεις
Από εκεί και πέρα, υπήρξαν πολλές και σημαντικές αλλαγές στις υπόλοιπες ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Επομένως, είναι λογικό οι φίλοι του σπορ ν’ αναρωτιούνται:
- Τι μπορεί να κάνει ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin;
- Αν ο Σέρχιο Πέρεζ θα είναι ανταγωνιστικός του Φερστάπεν στην Red Bull;
- Αν ο Κάρλος Σάινθ θα σταθεί στα ίσια απέναντι στον Λεκλέρ στην Ferrari;
- Τι θα κάνει ο Αλόνσο στην Alpine και ο Ρικιάρντο στην McLaren;
Στο τέλος του περσινού πρωταθλήματος βρήκε κοντά στην βαθμολογία τις ομάδες από την 3η μέχρι και την 5η θέση. Θα έχει, λοιπόν, ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε αν οι νεοφερμένοι οδηγοί θα τους δώσουν κάτι παραπάνω το 2021.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.
Οι μετακινήσεις των Σεμπάστιαν Φέτελ, Σέρχιο Πέρεζ και Κάρλος Σάινθ, ήταν αυτές που έστρεψαν επάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας.
Νεοφερμένος στην McLaren είναι ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, καθώς αντικατέστησε τον Κάρλος Σάινθ, που πήγε στην Ferrari. Ο Αυστραλός που αποχώρησε από την Renault (Alpine) λόγω της επιστροφής του Αλόνσο.
Η επιστροφή
Στα 41 χρόνια του πλέον, ο Φερνάντο Αλόνσο επέστρεψε στην Formula 1. Και το κάνει με την ομάδα με την οποία έχει κατακτήσει τίτλο παγκόσμιου πρωταθλητή. Την Alpine, που αποτελεί συνέχεια της Renault.
Οι ρούκις
Ο Γιούκι Τσουνόντα που αντικατέστησε τον Πιέρ Γκασλί στην Alpha Tauri έκανε εκπληκτικά πράγματα στις δοκιμές στο Μπαχρέιν. Μάλιστα είχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, στην διάρκεια του τριημέρου, πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν. Με ένα τρικ βεβαίως, καθώς άνοιγε το DRS λίγο νωρίτερα.
Από εκεί και πέρα, το βαρύ έργο των δύο ρούκις της Haas, του Μικ Σουμάχερ και του Νικίτα Ματζέπιν, είναι να δώσουν στην ομάδα περισσότερους από τους 3 βαθμούς που πήρε συνολικά το 2020.
sports3.gr