Οι επιβάτες της Ryanair σοκαρίστηκαν όταν έλαβαν ένα μήνυμα λέγοντας ότι η πτήση τους που είχε ακυρωθεί λόγω κορωνοϊού, τελικά θα γίνει κανονικά μόλις δύο ώρες πριν αναχωρήσει.
Η Τζοάνα Περλ, μια επιβάτισσα, είπε ότι το ταξίδι που προσπάθησε να υποβάλει αίτηση για επιστροφή χρημάτων μετά την πτήση της στη Γαλλία, όταν έλαβε ένα μήνυμα από την αεροπορική εταιρεία λέγοντας ότι θα πετούσε τώρα όπως είχε προγραμματιστεί.
“Νόμιζα ότι πρέπει να είναι μια φάρσα”, είπε.
Η κ. Περλ είναι πλέον ασαφής για το αν θα δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
Άλλοι επιβάτες μοιράζονται παρόμοιες ιστορίες στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης αφού έλαβαν επίσης μηνύματα λέγοντας ότι οι πτήσεις τους είχαν αποκατασταθεί, λίγη ώρα πριν και έτρεχαν να φτάσουν στο αεροδρόμιο.
Η Ryanair δήλωσε στο The Independent: «Οι πτήσεις αυτές επαναφέρονται για σκοπούς επαναπατρισμού».
Η αεροπορική έχει διευκρινίσει τώρα ότι οι επιβάτες που λαμβάνουν το μήνυμα πολύ αργά για να πιάσουν τις αρχικές πτήσεις τους θα είναι επιλέξιμοι για επιστροφές.
Αλλού, το The Independent έχει μάθει ότι πολλοί πελάτες της Ryanair αγωνίζονται να διεκδικήσουν επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις μέσω διαδικτύου λόγω σφάλματος στο σύστημα.
Οι επιβάτες έλαβαν αναδυόμενα μηνύματα λέγοντας ότι η αίτησή τους δεν μπορεί να υποβληθεί σε επεξεργασία καθώς ο αριθμός κράτησης είναι “άκυρος”, παρόλο που είναι σωστός.
Στην Ελλάδα γίνεται άμεσως επαναπατρσιμός όσων θέλουν να γυρίσουν, και μπορείτε να δείτε εδώ αναλυτικά τις πτήσεις και από ποιες χώρες αναμένονται.