Πολλά ζευγάρια που ετοιμάζονται να παντρευτούν χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πάρουν ορισμένες ιδέες και να εμπνευσθούν. Σύμφωνα με διοργανωτές γαμήλιων εκδηλώσεων, το κοινωνικό δίκτυο που ξεχωρίζει περισσότερο από όλα είναι το Instagram, καθώς είναι το πιο εύκολο στη χρήση. Κατά τη διοργανώτρια γάμων Αντόνια Μπέικερ, στο Φρέντερικσμπεργκ της Βιρτζίνια, πολλοί διοργανωτές γάμων, ιδιοκτήτες χώρων εκδηλώσεων και ανθοπωλείων, όπως και φωτογράφοι, προβάλλουν τις υπηρεσίες τους με φωτογραφίες στους λογαριασμούς τους στο Instagram, έτσι ώστε τα ζευγάρια να μπορούν εύκολα να βρουν προτάσεις για τον γάμο τους στο Διαδίκτυο. «Από τα νυφικά χτενίσματα έως τους χώρους για την τελετή και τις ιδέες για τη διακόσμηση, το Instagram τα έχει όλα».
Συμβουλές
Υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που συνιστώνται από ειδικούς του χώρου για να σας βοηθήσουν να χρησιμοποιήσετε το Instagram ώστε να σχεδιάσετε τον γάμο σας. Κατά τη Σάνον Λίχι, ιδιοκτήτρια της εταιρείας οργάνωσης εκδηλώσεων Shannon Leahy Events, για να κάνετε μια στοχευμένη αναζήτηση, πρέπει να ψάξετε τα hashtags που ταιριάζουν στο είδος του γάμου που οραματίζεστε. Η αναζήτηση των hashtags επιτρέπει στα ζευγάρια να ανακαλύψουν και υπηρεσίες γύρω από τη γειτονιά τους. Ο ιδιοκτήτης και καλλιτεχνικός διευθυντής της Frank Event Design, Φρανκ Αντόνοπλας, προτείνει να αναζητήσετε την πόλη σας και το είδος υπηρεσίας που θέλετε να βρείτε, όπως για παράδειγμα #ατλανταφωτογραφοςγαμου.Για να είστε οργανωμένοι, μπορείτε να ομαδοποιήσετε όλες τις δημοσιεύσεις που σας αρέσουν, επιλέγοντας τον σελιδοδείκτη κάτω από κάθε φωτογραφία. «Επιστρέφοντας και εξετάζοντας τις αποθηκευμένες φωτογραφίες σας, θα έχετε μια καλή ένδειξη της χρωματικής παλέτας που προτιμάτε και το στυλ γάμου που σας αρέσει», δήλωσε η Λίχι. Η χρήση του σελιδοδείκτη είναι επίσης χρήσιμη όταν συναντήσετε τους παρόχους υπηρεσιών για να συζητήσετε τις ιδέες σας.
Μια άλλη καλή συμβουλή είναι να ακολουθείτε τους λογαριασμούς που σας εμπνέουν, ώστε οι μελλοντικές αναρτήσεις τους να εμφανίζονται στη ροή σας. Επίσης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με άλλους χρήστες του Instagram, όπως ζευγάρια που παντρεύτηκαν πρόσφατα, για να ζητήσετε πληροφορίες. Μπορείτε, επίσης, να επικοινωνήσετε απευθείας με τους προμηθευτές για να πληροφορηθείτε σχετικά με τις υπηρεσίες, το κόστος και τη διαθεσιμότητα.
Λεζάντες
Παράλληλα, οι λεζάντες φωτογραφιών μπορούν να παράσχουν χρήσιμες πληροφορίες. «Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας, όπου όταν κάποιος στη βιομηχανία δημοσιεύει μια φωτογραφία ενός γάμου που διοργάνωσε, προσθέτει τις ετικέτες των λογαριασμών των υπόλοιπων παρόχων υπηρεσιών που συμμετείχαν στη διοργάνωση», δήλωσε η Μπέικερ. «Αυτό διευκολύνει τα ζευγάρια να επικοινωνήσουν απευθείας με τον προμηθευτή που τους ενδιαφέρει, ακόμη κι αν δεν ανέβασε ο ίδιος τη φωτογραφία».
Ωστόσο, κατά τη Λίχι, καλό είναι πρώτα να ερευνήσετε τους παρόχους υπηρεσιών για να σιγουρευτείτε ότι είναι έγκυροι πριν τους επιλέξετε. «Είναι εύκολο να αγοράσει κανείς ψεύτικους οπαδούς, στατιστικά στοιχεία και να αναδημοσιεύει ένα όμορφο περιεχόμενο, αλλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία διαθέτει έναν ενημερωμένο επίσημο ιστότοπο, κριτικές στο Διαδίκτυο και αξιόλογη εμπειρία προτού την προσλάβετε».