Διάδρομο ή παράθυρο ρωτάνε συνήθως στο τσεκ ιν στα αεροδρόμια και ποτέ μέση, αφού αυτή είναι με διαφορά η λιγότερο δημοφιλής θέση ακόμα και στις μικρής διάρκειας πτήσεις. Αν και δεν υπάρχει μαγική λύση, ώστε να εξαφανιστεί το μεσαίο κάθισμα στις οικονομικές θέσεις των αεροπλάνων, ωστόσο μία εταιρεία έρχεται να δώσει μία επαναστατική λύση για να μετατρέψει την πιο «αντιπαθητική» θέση, τουλάχιστον σε πιο άνετη, σε μία προσπάθεια να εξασφαλίσει περισσότερο ελεύθερο χώρο για τον προσωρινό ένοικό της.
Η εταιρεία Molon Labe Seating από το Κολοράντο δημιούργησε λοιπόν ένα πρωτοποριακό μοντέλο μεσαίου καθίσματος για τα αεροσκάφη και το έχει ονομάσει S1: Space Seat. Η διαφορά από τις συνηθισμένες τριάδες καθισμάτων που έχουν όλοι συνηθίσει στα αεροσκάφη είναι στη μέση.
Βρίσκεται λίγο πιο πίσω από τη θέση που είναι στο παράθυρο, αλλά και από αυτή που είναι στο διάδρομο. Επιπλέον το μεσαίο κάθισμα έχει τοποθετηθεί ελαφρώς χαμηλότερα από τα διπλανά καθίσματα.
Με αυτές τις επιλογές τοποθέτησης δίνεται περισσότερος χώρος για να απλώσει τους ώμους του ο επιβάτη της μεσαίας θέσης, αφού δεν θα «χτυπάει» τους ώμους των διπλανών του.
Παράλληλα τα υποβραχιόνια είναι έτσι φτιαγμένα και τοποθετημένα που μπαίνει τέλος στον πόλεμο για το ποιος θα βολέψει καλύτερα τα χέρια του.
Στην ουσία ο επιβάτης της μεσαίας θέσης έχει περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος τους και οι επιβάτες σε παράθυρο και διάδρομο στο μπροστινό μέρος.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Χανκ Σκοτ το νέο κάθισμα έχει λάβει η νέα τριάδα καθισμάτων έχει ήδη πιστοποιηθεί από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ για χρήση σε εμπορικά αεροσκάφη. Μάλιστα η εταιρεία έχει προχωρήσει και σε συμφωνίες με μία δύο αεροπορικές εταιρείες χωρίς όμως ο Χανκ Σκοτ να αποκαλύπτει ποιες είναι.
Ο ίδιος σε συνέντευξη του ανέφερε πως οι θέσεις είναι σχεδιασμένα για μικρά ταξίδια διάρκειας έως τέσσερις ώρες και οι τριάδες καθισμάτων προορίζονται για τις οικονομικές θέσεις των αεροσκαφών. Μάλιστα τόνισε πως το κόστος τους δεν είναι μεγαλύτερο από αυτό τον κλασικών καθισμάτων, ενώ είναι πιο ελαφριά.
Η εταιρεία πάντως θεωρεί βέβαιη την επιτυχία των συγκεκριμένων καθισμάτων στις πτήσεις, αφού θα μετατρέψει τις θέσεις στη μέση σε λιγότερο «ενοχλητικές» και γι αυτό έχει προχωρήσει και στο σχεδιασμών του μοντέλου S2 Stagger Seat που είναι για μεγαλύτερες αποστάσεις. Τα συγκεκριμένα καθίσματα έχουν πιο άνετα μαξιλάρια, ενώ σε αυτά μπορούν να προσαρμοστούν smartphone ή tablet, καθώς και 4 θύρες USB για κάθε σειρά τριών θέσεων.
Σύμφωνα με τον Χανκ Σκοτ πάντως οι νέες πρωτοποριακές μεσαίες θέσεις στα αεροσκάφη αναμένεται να κάνουν ντεμπούτο στις πτήσεις από τον Απρίλιο ή το Μάιο του 2020.
economistas.gr