Ελλάδα

Η ασταθής αγορά και οι σταθεροί νικητές

Μάχη για πολλούς «παίκτες» αλλά λίγους νικητές εξελίσσεται η επικράτηση στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Με τις προσφορές να παίζουν κομβικό ρόλο αλλά και την εξυπηρέτηση να αποτελεί το σημείο διαφοράς για το πελάτη, όλες οι αλυσίδες προσπαθούν να βρουν το κατάλληλο μείγμα για την στρατηγική τους το 2018. Τα My Market για μία ακόμα χρονιά βρίσκεται «δύο βήματα» μπροστά έχοντας σταθερή στρατηγική ανάπτυξης.

Πρωτίστως, επενδύουν στην ομαλή και πλήρη ενσωμάτωση του δικτύου Βερόπουλος με έμφαση στους εργαζόμενους (παλιούς και νέους καθώς προβαίνουν και σε προσλήψεις)  και την ανακαίνιση των καταστημάτων της πρώην Βερόπουλος που χρήζουν αλλαγής. Τα εγκαίνια και οι γιορτές ανακαίνισης θα είναι γεγονός και το 2018.

Επιπροσθέτως, επιμένοντας ελληνικά εμπλουτίζουν τα ράφια με επιλογές από κάθε μέρος στην Ελλάδα ακολουθώντας το όραμα ότι κάθε ποιοτικό προϊόν της ελληνικής γης και παραγωγής έχει χώρο στα My Market. Με αυτό τον τρόπο δίνουν μια νέα διάσταση στις αρχές του ηθικού επιχειρείν και της ΕΚΕ αφού γίνεται η γέφυρα ανάμεσα στους μικρούς και μικρομεσαίους παραγωγούς και τον Έλληνα καταναλωτή.

Τέλος, επενδύουν συνεχώς στην «εμπειρία του πελάτη» που δεν κρίνεται μόνο από το καταρτισμένο και χαμογελαστό προσωπικό, αλλά και από τις πολλές και διαφορετικές επιλογές μετατρέποντας το δίκτυο του Ομίλου σε «σημείο πώλησης μίας στάσης» και για τις περισσότερες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας που δεν περιορίζονται στα τρόφιμα και τα είδη καθημερινής χρήσης.

Συνολικά, με σταθερή πορεία και όραμα που απηχείται στον εταιρικό σχεδιασμό, τα My Market ακολουθούν μια σταθερή πορεία μέσα σε μία ασταθή αγορά.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης