Μία διαφορετική φιλοσοφία, σε καθαρά επαγγελματικά πρότυπα, ακολουθεί πλέον η περιφέρεια Θεσσαλίας, σε ότι έχει να κάνει με την τουριστική προβολή.
Αυτό αφορά τόσο συνολικά την Περιφέρεια, όσο και κάθε περιφερειακή ενότητα ξεχωριστά αν και στόχος είναι να υπάρχει σύνδεση του τουριστικού προϊόντος και εκμετάλλευση προς όφελος όλων των επί μέρους τουριστικών προορισμών στο Θεσσαλικό Διαμέρισμα.
Όλα αυτά αναλύθηκαν κατά την παρουσίαση του προγράμματος τουριστικής προβολής που κατάρτισε η Περιφέρεια, κατόπιν προτάσεων των Περιφερειακών Ενοτήτων, από τον αντιπεριφερειάρχη τουρισμού Ιωάννη Μπουτίνα, στην αίθουσα συσκέψεων της Π.Ε. Καρδίτσας, σήμερα Πέμπτη, το απόγευμα.
Η συγκεκριμένη συνάντηση είχε αμφίδρομα ενημερωτικό χαρακτήρα αφού ο κ. Μπουτίνας μίλησε για τον προγραμματισμό της Περιφέρειας τόσο γενικά όσο και σε επίπεδο Καρδίτσας, ενώ οι παριστάμενοι εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό, κατέθεσαν τις δικές τους απόψεις και προτάσεις, προκειμένου να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα και να έχει τα μεγαλύτερα δυνατόν αποτελέσματα.
Σημειώνουμε πως ανάλογη σύσκεψη πραγματοποιήθηκε ήδη στα Τρίκαλα και θα ακολουθήσουν σε Λάρισα και Βόλο, πριν ολοκληρωθεί το πλαίσιο για την τουριστική προβολή. Ο κ. Μπουτίνας, παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ Τσιάκου και του θεματικού αντιπεριφερειάρχη κ. Μάττα, όπως και του προέδρου του ΕΒΕ κ. Παπά, παρουσίασε το σποτ προβολής της περιφέρειας Θεσσαλίας που ουσιαστικά είναι ένα υφαντό που αλλάζει χρώματα ανάλογα το τι προβάλει (θάλασσα, βουνό, κάμπο) και είναι άμεσα συνυφασμένο με το λογότυπο για την θεσσαλική τουριστική προβολή «Thessaly handcrafted by time». Λογότυπο που θα συνοδεύει πλέον κάθε τι που θα αφορά το τουριστικό προϊόν.
Ακόμα μίλησε για αιτήματα που έχουν τεθεί σε αρμόδια υπουργεία μέσω υπομνημάτων για ολοκλήρωση του τυφλού Ε-65, για ένταξη καταστημάτων εστίασης σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ενώ προανήγγειλε ότι στόχος είναι φέτος να σημανθούν πραγματικά στην Θεσσαλία 100 χιλιόμετρα μονοπάτια, για να είναι καταγεγραμμένα, πιστοποιημένα και να αποτελέσουν εργαλείο προσέλκυσης τουριστών. Με αφορμή αυτό μίλησε για την ανάγκη προβολής των διαφόρων μορφών εναλλακτικού τουρισμού, ενώ σημείωσε πως έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή που ο επισκέπτης άνοιγε ένα χάρτη και αποφάσιζε που θα πάει.
Πλέον είπε χαρακτηριστικά ένα πολύ μεγάλο μέρος τουριστών επιλέγει μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με βάση την εμπειρία άλλων το που θα πάει. «Εμπειρία και μύθος» είπε χαρακτηριστικά αυτά ου πρέπει να βρει ο επισκέπτης.
Με βάση τα παραπάνω τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται πολύ υψηλά στον προγραμματισμό τουριστικής προβολής. Ο κ. Μπουτίνας αναφέρθηκε ακόμα και σε μια σειρά προτάσεων, όπως η δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ, που μπορεί να προωθηθεί και σε εκπομπές που ασχολούνται με το θέμα και σε σάιτ, στην πραγματοποίηση ενός φεστιβάλ video bloggers, με σχετικά βραβεία που θα επιφέρει όμως πολύ υλικό για εκμετάλλευση στη συνέχεια, για την καθιέρωση ενός αγώνα τριάθλου με την συμμετοχή της λίμνης Πλαστήρα κ.λ.π.
Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στο ότι έχουν καταγραφεί οι μεγάλες εκδηλώσεις που γίνονται σε κάθε περιφερειακή ενότητα, ενώ ζήτησε να υπάρξει μέχρι τέλους του μήνα πλήρη καταγραφή και άλλων που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πόλο έλξης για τον επισκέπτη ώστε να αποτελέσουν και εργαλεία για τα τουριστικά γραφεία.
karditsalive.net