Το Perrotis College, στο πλαίσιο του μακρόχρονου προγράμματος υποτροφιών του και μέσω της χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης από την «ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΒΕΕ», προκηρύσσει μία μερική υποτροφία προπτυχιακών σπουδών για ένα έτος με έναρξη την ακαδημαϊκή χρονιά 2020-2021, για τα κάτωθι προγράμματα σπουδών του Perrotis College, της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής:
- BSc (Hons) in International Business
- BA (Hons) in Digital Marketing
- BSc (Hons) in Sustainable Agriculture and Management
- BSc (Hons) in Food Science & Technology
Η προθεσμία υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών λήγει την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να πληρούν συγκεκριμένες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις. Στην αξιολόγηση της αίτησης τους θα συνεκτιμηθούν εκτός από τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις και άλλοι παράγοντες/κριτήρια. Συγκεκριμένα:
- Ακαδημαϊκές προϋποθέσεις:
https://www.perrotiscollege.edu.gr/undergraduate-admissions/
- Προσωπική συνέντευξη με την επιτροπή υποτροφιών του Perrotis College με στόχο να διερευνηθούν στοιχεία της προσωπικότητας του υποψηφίου, τα κίνητρα, οι στόχοι και η καταλληλότητα του για το πρόγραμμα σπουδών.
- Οικονομική κατάσταση του υποψηφίου και της οικογενείας του.
- Οι υποψήφιοι να προέρχονται από οικογένειες παραγωγών που έχουν συνάψει συμβόλαιο συνεργασίας τα τελευταία τρία χρόνια με την «Μπάρμπα Στάθης ΑΒΕΕ».
Πρέπει να διευκρινιστεί ότι στην περίπτωση που δεν βρεθεί υποψήφιος που να πληροί τις προδιαγραφές, τότε θα αναζητηθεί υποψήφιος για την οικονομική ενίσχυση της «ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΒΕΕ» στο Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορείτε να καλέσετε στο Τμήμα Εγγραφών (2310492854 και 2310492810) ή ΕΔΩ
Σημειώνεται ότι η προκήρυξη μερικής υποτροφίας με τη χρηματοδότηση της «ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΒΕΕ», έρχεται ως συνέχεια του εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποίησε η εταιρία σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή για τους παραγωγούς της. Η βιωματική εκπαίδευση, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019 και ολοκληρώθηκε σε πέντε εκπαιδευτικούς κύκλους στις περιοχές της Ν. Απολλωνίας Θεσσαλονίκης, του Κιλκίς, των Γιαννιτσών, της Λάρισας και της Φλώρινας, είχε ως θέμα την ορθή διαχείριση φυσικών πόρων και τη χρήση σύγχρονης και ευφυούς τεχνολογίας πρόβλεψης αγρομετεωρολογικών παραμέτρων.
Λίγα λόγια για το Perrotis College
Ιδρύθηκε το 1996 και αποτελεί τμήμα της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης, ενός μη-κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού ιδρύματος με ιστορία και κοινωνική προσφορά 115 ετών. Προσφέρει προπτυχιακά (BSc και ΒΑ) και μεταπτυχιακά (MSc) προγράμματα σπουδών πιστοποιημένα από το Cardiff Metropolitan University της Ουαλίας.
Τα αγγλόφωνα προπτυχιακά προγράμματα προσφέρονται στις ακόλουθες κατευθύνσεις και περιλαμβάνουν αντίστοιχες ειδικότητες:
- Sc. Sustainable Agriculture and Management
- Sc. Food Science & Technology
- Sc. International Business
- Sc. Environmental Science
- A. Digital Marketing Management
Τον Σεπτέμβριο του 2017 ξεκίνησε την λειτουργία της η Μεταπτυχιακή Σχολή του Perrotis College, προσφέροντας τα εξής προγράμματα σπουδών:
- MSc in New Food Product & Business Development
- MSc in Marketing for the Agro‐Food Sector
- MSc in Sustainable Agriculture and Management.
Λίγα λόγια για την «ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ ΑΒΕΕ»
Η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, η κορυφαία εταιρεία καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα εδώ και 50 χρόνια. Από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα, επενδύει συστηματικά στον πρωτογενή τομέα και τη διαρκή καινοτομία, ενισχύοντας σημαντικά την ελληνική οικονομία. Η προσήλωση στην άριστη ποιότητα και τη μέγιστη ασφάλεια των προϊόντων, η υψηλή τεχνογνωσία, οι διαρκείς επενδύσεις καθώς και η έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη, καθιστούν την εταιρεία αδιαμφισβήτητο ηγέτη του κλάδου. Μία ελληνική εταιρεία που, μέσα από δύο αναγνωρίσιμα και δυνατά εμπορικά σήματα, αυτά του «Μπάρμπα Στάθη» και της «Χρυσής Ζύμης», έχει μεγαλώσει γενιές Ελλήνων ενώ, ταυτόχρονα, πρεσβεύει διεθνώς την ελληνική διατροφή σε περισσότερες από 20 χώρες, όπου εξάγει τα προϊόντα της. Στόχος της είναι η απρόσκοπτη αναπτυξιακή της πορεία και η δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας που κερδίζουν διαρκώς την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.