Σε μπελάδες μπορούν να μπουν οι οδηγοί αν μεταφέρουν με το ιδιωτικό τους όχημα ρευστό χρήμα που είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό.
Όπως και στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. έτσι και στην Ελλάδα υπάρχουν περιορισμοί αναφορικά με το ρευστό χρήμα με το οποίο μπορεί κάποιος να προχωρήσει σε συναλλαγή.
Οι περιορισμοί στις συναλλαγές υπάρχουν για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (μαύρο χρήμα) και τον αποκλεισμό των πηγών χρηματοδότησης της τρομοκρατίας.
Βάσει και του σχετικού νόμου που υπάρχει, στην Ελλάδα το όριο των συναλλαγών με μετρητά στη χώρα ανέρχεται στα 500 ευρώ και οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή πάνω από αυτό το όριο πρέπει να γίνεται ηλεκτρονικά.
Το παραπάνω δεν σημαίνει ωστόσο ότι ένα άτομο δεν έχει το δικαίωμα να μεταφέρει με το αυτοκίνητο πολύ μεγαλύτερα ποσά. Όμως σε περίπτωση ελέγχου, αν σε ένα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο βρεθεί ένα πολύ μεγάλο ποσό, τότε ο ιδιοκτήτης του οχήματος και κάτοχος των χρημάτων ενδέχεται να κληθεί να δώσει εξηγήσεις και να αποδείξει στις αρχές ότι το ποσό αυτό βρίσκεται νόμιμα στην κατοχή του.
Ωστόσο, θα πρέπει να τονιστεί ότι βάσει νόμου δεν υπάρχει κάποιο ανώτατο όριο στα χρήματα που μπορεί να μεταφέρει κανείς στο αυτοκίνητό του.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν όρια και περιορισμούς στα διαθέσιμα ρευστά που μπορεί να βγάλουν εκτός χώρας οι οδηγοί που ταξιδεύουν συχνά στην Ε.Ε. ή εκτός αυτής.
Αν λοιπόν ένας οδηγός διασχίσει τα σύνορα και εισέλθει ή εξέλθει στην Ελλάδα, είτε από χώρα της Ε.Ε. είτε όχι και μεταφέρει μαζί του 10.000 ευρώ ή περισσότερα τότε θα πρέπει να το δηλώσει στις τελωνειακές αρχές. Αυτό ισχύει και για κάθε άλλο χρηματοπιστωτικό ή νομισματικό μέσο που μπορεί να μεταβιβαστεί ανώνυμα από ένα πρόσωπο σε άλλο.
Σε επίπεδο Ελλάδας η μεταφορά μετρητών στο εξωτερικό επιτρέπεται έως του ποσού των 2.300 ευρώ ανά φυσικό πρόσωπο και ανά ταξίδι.
Στην περίπτωση που επιχειρήστε να ταξιδέψετε με αυτοκίνητο στο εξωτερικό και μεταφέρετε ποσό από 10.000 ευρώ και πάνω, το οποίο δεν δηλώσατε στις αρχές υπάρχει το ενδεχόμενο οι τελωνειακές αρχές να δεσμεύσουν τα χρήματα αλλά και να επιβληθούν κυρώσεις, οι οποίες είναι διαφορετικές για κάθε κράτος μέλος.
Η δέσμευση μπορεί να διαρκέσει έως 3 μήνες, με επιφύλαξη των διατάξεων περί νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Επιπλέον, ο Τελωνειακός Κώδικας προβλέπει την επιβολή προστίμου ίσου με το 25% του ποσού των μη δηλωθέντων διαθεσίμων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα Γάλλου οδηγού, ο οποίος προσπάθησε να περάσει τα σύνορα της χώρας με το αυτοκίνητό του μεταφέροντας το ποσό των 20.000 ευρώ. Ο Γάλλος δεν δήλωσε το ποσό και σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από τις τελωνειακές αρχές τα χρήματα κατασχέθηκαν καθώς ο οδηγός δεν μπορούσε να αποδείξει βρίσκονταν στην κατοχή του με νόμιμο τρόπο. Τελικά το κατάφερε δύο χρόνια μετά και έπειτα από δικαστική διαμάχη.