Καταλυτική για την αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ είναι η πανδημία, καθώς από τις αρχές του έτους έως τα μέσα Νοεμβρίου ο ρυθμός ανάπτυξης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, διαμορφώνεται σε 8,4%, με το 70% της ανάπτυξης αυτής να οφείλεται στις εννέα εβδομάδες του πρώτου lockdown και στις δύο πρώτες εβδομάδες του δεύτερου lockdown. Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε χθες ο Βάιος Δημοράγκας, γενικός διευθυντής της Nielsen για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, στη διάρκεια του 11ου συνεδρίου του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).