Καταλυτική για την αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ είναι η πανδημία, καθώς από τις αρχές του έτους έως τα μέσα Νοεμβρίου ο ρυθμός ανάπτυξης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, διαμορφώνεται σε 8,4%, με το 70% της ανάπτυξης αυτής να οφείλεται στις εννέα εβδομάδες του πρώτου lockdown και στις δύο πρώτες εβδομάδες του δεύτερου lockdown. Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε χθες ο Βάιος Δημοράγκας, γενικός διευθυντής της Nielsen για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, στη διάρκεια του 11ου συνεδρίου του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Τα lockdown έφεραν αύξηση τζίρου των σούπερ μάρκετ κατά 8,4%
