Site icon TrikalaVoice

Στην πίστα Σερρών ο Άρης Τζάνης, για τα νέα ελαστικά της MAXXIS

Στην παρουσίαση της νέας σειράς ελαστικών της MAXXIS στην πίστα των Σερρών συμμετείχε ο Τρικαλινός επιχειρηματίας Άρης Τζάνης (κέντρο ελαστικών 5ο χλμ. Πύλης-Τρικάλων, 24340 51366).

Η Maxxis ιδρύθηκε το 1967 στην Taiwan, κατασκευάζοντας ελαστικά ποδηλάτων. Σήμερα η μάρκα απασχολεί πάνω από 30.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και τζιράρει 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Ενδεικτικό της ανάπτυξης της μάρκας στην πορεία του χρόνου είναι το γεγονός ότι έχει 4πλασιάσει τα έσοδά της την τελευταία 10ετία. Και το πέτυχε αυτό διευρύνοντας τη γκάμα της σε βαθμό τέτοιο ώστε σήμερα φτιάχνει λάστιχα για μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα, εξειδικευμένα χειμερινά και off-road λάστιχα, λάστιχα για φορτηγά, για ATV, για αγροτικά μηχανήματα, για τρέιλερ, για βιομηχανικά ρομπότ… Πρακτικά για ο,τιδήποτε εκτός από αεροσκάφη.

Πέντε κέντρα έρευνας και εξέλιξης, στην Taiwan, στην Κίνα, στις ΗΠΑ και στην Ολλανδία φιλοξενούν χιλιάδες μηχανικούς και χημικούς οι οποίοι μελετούν νέες τεχνολογίες σε ό,τι αφορά τη δομή αλλά και τη γόμα των ελαστικών. Κυρίαρχο ρόλο στο DNA της μάρκας, πέρα από την  ποιότητα του τελικού προϊόντως, παίζει το υπερσύγχρονο Κέντρο Δοκιμών στην Κίνα. Η Maxxis συνεργάζεται με τις Ford, GM, Toyota, Nissan, Volkswagen, Mitsubishi και Hyundai στην Ασία, για την προμήθεια ελαστικών πρώτης τοποθέτησης. Καθώς επίσης και με τις Yamaha, Honda, Suzuki και Kawasaki στις μοτοσικλέτες. Πρέπει να τα αναφέρουμε όλα αυτά για να αντιληφθούμε το μέγεθος και την σοβαρότητα της μάρκας, με ότι αυτό συνεπάγεται στη σοβαρότητα με την οποία περιμένεις ότι θα αντιμετωπίζει κάθε νέο προϊόν, σε μια δύσκολη μάλιστα αγορά όπως αυτή της Ευρώπης, κόντρα σε καταξιωμένο ανταγωνισμό.

Η παρουσίαση που  έγινε ήταν ιδιαίτερα αναλυτική. Με πολλά διαγράμματα, αναλύσεις για τη χημική σύσταση της γόμας και τη δομή του σκελετού και τεχνικές λεπτομέρειες. Το νέο Maxxis VS5 είναι ένα σπορ ελαστικό-καθημερινό ελαστικό. Ανταποκρίνεται στην απαιτητική οδήγηση και προορίζεται για σπορ αυτοκίνητα, όχι όμως για ακραίες εφαρμογές. Η άνεση, η μεγάλη διάρκεια ζωής και η ευχρηστία στην καθημερινότητα είναι επίσης μεταξύ των χαρακτηριστικών του. Τουλάχιστον έτσι το τοποθετεί στην αγορά η εταιρεία.

Exit mobile version