Με τη χρήση της τεχνολογίας, αλλά και παραδοσιακά, μπορούν οι πολίτες να ενημερώνονται για τα τηλεφωνικά ραντεβού με τις υπηρεσίες του Δήμου Τρικκαίων. Λόγω των μέτρων αντιμετώπισης του ιού, ο Δήμος Τρικκαίων εφαρμόζει όσα προβλέπονται, λειτουργώντας τις υπηρεσίες με ραντεβού και τηλεφωνική επικοινωνία. Ετσι, προχώρησε σε τρία συνολικά μέτρα για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Το πρώτο, ήταν η ανάρτηση στην ιστοσελίδα (www.trikalacity.gr) και η δημοσιοποίηση των σχετικών τηλεφωνικών αριθμών άμεσης εξυπηρέτησης για θέματα ανά τομέα ενδιαφέροντος των πολιτών.
Πλέον, ο Δήμος Τρικκαίων προχώρησε σε δύο ακόμη ενέργειες, για την πληροφόρηση των πολιτών.
Η πρώτη, η πιο παραδοσιακή, αφορά σε πολίτες που δεν διαθέτουν εξοικείωση με την τεχνολογία. Ετσι, αναρτήθηκαν οι τηλεφωνικοί αριθμοί βασικών υπηρεσιών σε καρτέλες, στην είσοδο του Δημαρχείου. Παράλληλα, το προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας στην είσοδο του Δημαρχείου, ενημερώνει για τα ραντεβού και τη δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Η δεύτερη, αφορά στη χρήση του QR Code. Τόσο στις συγκεκριμένες καρτέλες, όσο και στις πινακίδες που ήδη αναρτήθηκαν στις παιδικές χαρές, κάθε πολίτης με smartphone σκανάρει τον κωδικό (απαιτείται να «κατέβει» η σχετική εφαρμογή) και απευθείας μεταφέρεται (με τη χρήση σύνδεσης διαδικτύου) στον κατάλογο τηλεφώνων των υπηρεσιών του Δήμου.
Ετσι, μπορούν οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού και να ενημερώνονται για θέματά τους, με ελάχιστη ταλαιπωρία και, το κυριότερο, ενισχύοντας την κοινωνική αποστασιοποίηση, ως μέτρο για τη μείωση των κρουσμάτων κορονοϊού.
“Έξυπνη” επικοινωνία με υπηρεσίες του Δήμου Τρικκαίων
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter