Με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς προχωρά η ανάπλαση της οδού Αμαλίας με την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και την κατασκευή του ποδηλατόδρομου. Ήδη και μέσα σε μόλις 15 μέρες το πρώτο τμήμα αυτής έχει πάρει μορφή. Παράλληλα ξεκινάνε άμεσα τα έργα και στο τμήμα επί της οδού Καλαμάτα μέχρι το αντλιοστάσιο.
Για τη νέα, σύγχρονη και φιλικότερη στον πολίτη πόλη, υλοποιούνται έργα, όπως:
- Ανάπλαση πεζοδρομίων (ελάχιστο πλάτος 5,1 μ. με ζώνη φύτευσης, ποδηλατόδρομο, ζώνη κίνησης πεζών, φύτευση νέων δέντρων, δημιουργία νέων καθιστικών, τοποθέτηση νέων φωτιστικών και κιγκλιδωμάτων).
- Αναμορφώσεις και καθαιρέσεις νησίδων, με παράλληλες νέες κατασκευές στην οδό Λάκμωνος, στη γέφυρα Βουβής
- Ηπιας κυκλοφορίας διαδρομή στην οδό Κανούτα, από την οδό Χατζηγάκη έως τη γέφυρα του παλιού ΚΤΕΛ. Ο δρόμος θα είναι ισοϋψής με τα πεζοδρόμια, καταργείται η νησίδα και πλακοστρώνεται. Καταργείται η στάθμευση από την πλευρά του ποταμού.
- Από τη γέφυρα του παλιού ΚΤΕΛ έως τη γέφυρα Γκίκα καταργείται η νησίδα από την πλευρά του παλιού ΚΤΕΛ.
- Στην οδό Ιακωβάκη θα διαμορφωθεί και το απέναντι πεζοδρόμιο με ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ
- Θα υπάρχει ανεμπόδιστη και ασφαλής κίνηση ΑμΕΑ με ζώνη όδευσης τυφλών, με ράμπες πρόσβασης κ.α.
- Σε όλα τα σημεία της διαδρομής θα μετατοπιστούν στύλοι δικτύων κοινής ωφελείας για ανεμπόδιστη κίνηση πεζού και ποδηλάτη.
- Ο ποδηλατόδρομος θα έχει πλάτος είναι 1,5 μ., μονής κατεύθυνσης κατά τη φορά των αυτοκινήτων, με τρίγωνο stop για παραχώρηση προτεραιότητας από το ποδήλατο στον πεζό.
Ο Δήμος Τρικκαίων αξιοποίησε τα διαθέσιμα προγράμματα και η χρηματοδότηση με τον προϋπολογισμό των 3,1 εκατ. προσήλθε από ΠΕΠ Θεσσαλίας, ΠΔΕ και ΕΤΠΑ.