Για μια ακόμα φορά γινόμαστε μάρτυρες μιας προβληματικής διαδικασίας που μας κάνουν αφενός να αναρωτιόμαστε αν από το υπουργείο και από τους υπεύθυνους σχεδιασμού αλλά και λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος Εξοικονομώ απουσιάζει η κοινή λογική και αφετέρου να εξοργιζόμαστε με την αντιμετώπιση που έχει η επιστημονική κοινότητα των μηχανικών.
Το κριτήριο της χρονικής προτεραιότητας και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων μέσω μιας προβληματικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας ουσιαστικά αποτέλεσε έναν πραγματικό εφιάλτη για τους συναδέλφους μηχανικούς που εγκλωβίστηκαν ξανά για ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή κάτω από την αφόρητη πίεση των πελατών αντιμετωπίζοντας μια σειρά από τεχνικά προβλήματα που σε πολλές περιπτώσεις εμπόδιζαν την ομαλή υποβολή των αιτήσεων με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Είναι απορίας άξιο πώς με την εμπειρία του προηγούμενου προγράμματος και με τα τόσα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, οι υπεύθυνοι του Β’ Κύκλου του προγράμματος Εξοικονομώ 2 υπέπεσαν στα ίδια ακριβώς λάθη και δεν προχώρησαν σε κάποιες διαφοροποιήσεις όπως για παράδειγμα η υποβολή αιτήσεων ανά περιφέρεια και όχι ανά μεγάλες ομάδες περιφερειών που θα μπορούσαν να αποφορτίσουν την ηλεκτρονική πλατφόρμα και να ομαλοποιήσουν την διαδικασία.
Τέλος οι ανακοινώσεις του υπουργείου με συμβουλές για υπομονή στους χρήστες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι εντελώς άστοχες και προσβάλλουν το κύρος του κλάδου των συναδέλφων μηχανικών. Αυτό που όμως πρέπει να κάνει το υπουργείο είναι μια ΔΗΜΟΣΙΑ αυτοκριτική για τα λάθη που οδήγησαν σε ακόμη μια μέρα ταλαιπωρίας για τον κλάδο μας ώστε να διορθωθούν και να μην τα αντιμετωπίσουμε ξανά.
Για την Ν.Ε. Τρικάλων του Τ.Ε.Ε.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ