Site icon TrikalaVoice

Ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για το κοινό σε Τρίκαλα και Καλαμπάκα

Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, σας ανακοινώνουμε ότι για μικρό χρονικό διάστημα, αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με τη φυσική παρουσία των πελατών.

Η εξυπηρέτηση των πελατών μας μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:

  1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500  ( ή  2111900500 ) όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.

2.Στα τηλέφωνα:

Τηλεφωνικό Κέντρο

2431028263 2431025581

Εξυπηρέτηση πελατών                                                                            

2431027262 2431028263 εσωτ. 223 2431025581 εσωτ. 223

Γραμματεία

2431020633 2431028263 εσωτ. 260 2431025581 εσωτ. 260

τις ώρες από 07:00 έως 15:00

 

  1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ Τηλ: 24320 22300 όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.

2.Στα τηλέφωνα:

Τηλεφωνικό Κέντρο

24320 23333

Εξυπηρέτηση πελατών                                                                            

24320 223333

Γραμματεία

24320 223333  τις ώρες από 07:00 έως 15:00

Σημειώνεται ότι:

 

Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας της Μονάδας μας.

Exit mobile version