Στον διαγωνισμό για τον σύμβουλο ώστε να προχωρήσει η πώληση των 22 περιφερειακών αεροδρόμιων προχωρά το Υπερταμείο.
Η αξιοποίηση των αεροδρομίων που δεν είχαν περιληφθεί στο πρώτο πακέτο της πώλησης, συζητείται επί μακρόν, φαίνεται όμως ότι το πλήρωμα του χρόνου έφτασε.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το ypodomes.com η προκήρυξη για τα αεροδρόμια αναμένεται να βγει στον αέρα πριν το τέλος του έτους.
Αυτό που έχει ξεκαθαρίσει είναι πως τα 22 αεροδρόμια θα μπουν σε ένα cluster και δεν θα υπάρξει διαχωρισμός τους δύο ή τρεις ομάδες όπως έγινε με τα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε τελικά η Fraport Greece.
Τα 22 αεροδρόμια που μπαίνουν σε τροχιά παραχώρησης είναι τα εξής: Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη.
Πρόκειται στην πλειοψηφία τους για μικρά αεροδρόμια που δεν έχουν σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον, έχουν όμως σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο στην ζωή των κατοίκων των περιοχών που λειτουργούν.
Τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια ολοκληρώνουν την σειρά διαγωνισμών με την οποία ιδιωτικοποιούνται στο σύνολο τους τα κρατικά αεροδρόμια της χώρας. Η αρχή έγινε με το αεροδρόμιο της Αθήνας την δεκαετία του 1990, ακολούθησαν το 2017 τα 14 Περιφερειακά αεροδρόμια, το 2019 το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και το 2022 το αεροδρόμιο Καλαμάτας.