Site icon TrikalaVoice

Η σφραγίδα Σκρέκα στον Ε-65, του αυτοκινητόδρομου που αλλάζει τη ζωή μας

Ιστορική η χθεσινή μέρα καθώς παραδόθηκε το νότιο τμήμα του Ε-65 (ΕΔΩ), το οποίο αλλάζει τον συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας μειώνοντας την χρονοαπόσταση Τρικάλων-Αθήνας σε λιγότερο από 3 ώρες, μέσα από έναν σύγχρονο και κυρίως ασφαλή αυτοκινητόδρομο.

 

 

Έχει αξία σήμερα που επικρατεί αυτό το κλίμα ευφορίας να θυμηθούμε ορισμένα ιστορικά στοιχεία του έργου.

Τον Δεκέμβριο του 2014 ο Κώστας Σκρέκας ήταν μόλις λίγων ημερών υπουργός, καθώς ο τότε πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς του είχε αναθέσει το χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο διατηρεί και σήμερα.

Έθεσε τις προτεραιότητές του και γνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του οδικού άξονα κεντρικής Ελλάδος Ε-65, του δρόμου που ενώνει τη Νότια Ελλάδα με τη Δυτική Θεσσαλία, την Ήπειρο, τη Δυτική Μακεδονία και τα Βαλκάνια έδρασε άμεσα. Ταξίδεψε στις Βρυξέλλες, ήρθε σε επαφές με τους εκεί αξιωματούχους, και συμφώνησαν στην καλύτερη δυνατή λύση για τη χρηματοδότηση του έργου που είχε βαλτώσει και στο βόρειο τμήμα του (Τρίκαλα-Εγνατία Οδός) είχε εγκαταλειφθεί.

Παρά τα προβλήματα, παρά τα εμπόδια, παρά τις δυσκολίες και το ρευστό πολιτικό περιβάλλον της εποχής (σ.σ. λίγες εβδομάδες αργότερα οδηγούμασταν στις εκλογές που κέρδισε ο ΣΥΡΙΖΑ) στις 23 Δεκεμβρίου του 2014 υπέγραψε την ιστορική απόφαση εντάσσοντας το έργο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότησή του.

Τρία χρόνια αργότερα παραδίδονταν το μεσαίο τμήμα του Ε-65, το 2019  τα πρώτα χιλιόμετρα του νοτίου τμήματος και επανεκκινούσαν τα έργα στο βόρειο τμήμα, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2025.

Το trikalavoice.gr αναζήτησε και δημοσιεύει παρακάτω αυτούσια από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ εκείνη την ιστορική απόφαση του Κώστα Σκρέκα, που έμελλε να βγάλει τον τόπο μας από την ιδιότυπη απομόνωση που ζούσε για δεκαετίες:

 

Σε δήλωσή του χθες ο Κώστας Σκρέκας στάθηκε ειδικά στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και στις ενέργειές του όταν το έργο βάλτωνε:

“Ο Ε65 δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς την ουσιαστική συμβολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος με προσωπική παρέμβαση στην Κομισιόν κατάφερε να ξεμπλοκάρει τη χρηματοδότηση του έργου.
Συμπυκνώνει και τις προσδοκίες μας για τις νέες αναπτυξιακές προοπτικές που δημιουργεί για τον τόπο μας. Η Ελλάδα αλλάζει και εκσυγχρονίζεται σε όλα τα επίπεδα και αποκτά επιτέλους τις υποδομές που αξίζουν σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα”.

Exit mobile version