Την άνοιξη αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία, μετά τις φονικές πλημμύρες που «τραυμάτισαν» την περιοχή. Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκος Παπαθανάσης, που βρέθηκε στην ημερίδα που διοργανώθηκε στον Άγιο Γεώργιο Νηλείας, στόχος της κυβέρνησης και προτεραιότητα είναι η αποκατάσταση των οδικών και σιδηροδρομικών υποδομών, όπως επίσης και των δικτύων ύδρευσης που καταστράφηκαν στη Θεσσαλία από τον «Daniel».
Σύμφωνα με τον υπουργό, οι πόροι που πρέπει να διατεθούν, ανέρχονται στο ποσό των 3,3 δις ευρώ, αλλά όπως διευκρίνισε, δεν μπορεί να πει τι ποσό θα διατεθεί στη Μαγνησία. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων θα αντληθούν 600 εκ. ευρώ, από το Ταμείο Ανάκαμψης 686 εκ. ευρώ, χρήματα που θα διατεθούν στο οδικό δίκτυο και τον σιδηρόδρομο, ενώ από το νέο ΕΣΠΑ θα διατεθούν 1,6 δις ευρώ. Σύμφωνα με τον υπουργό, χρήματα θα ληφθούν κι από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλληλεγγύης.
Με την φράση «Η Θεσσαλία με έχει στοιχειώσει» έδωσε τον δικό του τόνο στην ημερίδα ο υφυπουργός Υποδομών, κ. Νίκος Ταχιάος, που παράλληλα έστειλε μήνυμα πως το χρήμα δεν είναι ανεξάντλητο και πως θα γίνει προτεραιοποίηση των αναγκών, μετά τις καταστροφές που έπληξαν την Θεσσαλία. Σύμφωνα με τον υφυπουργό, σε επίπεδο έργων θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην ανθετικότητα. «Πρέπει να προστατέψουμε ζωές. Να πω, πως μετά από όσα συνέβησαν στην Θεσσαλία, θυμήθηκαν οι δήμαρχοι τα αντιπλημμυρικά έργα. Δεν φτάνει ένα ολόκληρο ευρωπαϊκό ΕΣΠΑ, εννοώ χρήματα που αφορούν όλες τις χώρες. Το καμπανάκι χτύπησε για όλους και εμείς θέλουμε να αυξήσουμε την ανθεκτικότητα. Το υπουργείο θα δώσει βαρύτητα στις οδικές υποδομές και τα σχολεία και θα ανατεθούν οι εργολαβίες ανάταξης . Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε προϋπολογισμό για τα έργα στη Μαγνησία και τα έργα θα αρχίσουν την άνοιξη . Όλες οι παλιές γέφυρες και τα παλιά έργα του στρατού άντεξαν … άλλα έργα δεν άντεξαν» σημείωσε ο κ. Ταχιάος.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, απαντήσεις για το μέλλον της Κάρλας και της βιωσιμότητας του Παγασητικού αναμένονται από τον Φεβρουάριο, ενώ τον Ιανουάριο αναμένεται να ξεκινήσει, σε μονή γραμμή, το δρομολόγιο του τρένου για Βόλο-Λάρισα. Ταυτόχρονα θα ξεκινήσουν τα έργα για να λειτουργήσει μέσα στον Δεκέμβριο το τρενάκι του Πηλίου.