Νέο βήμα ανταπόδοσης και βελτίωσης των υπηρεσιών για τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες του Μύλου των Ξωτικών, με οφέλη για τους επαγγελματίες. Ο Δήμος Τρικκαίων υλοποιεί τα σεμινάρια επιχειρηματικότητας που είχε προαναγγείλει ο Δήμαρχος κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, στη συζήτηση για τον απολογισμό της φετινής 7ης και λίαν επιτυχημένης διοργάνωσης. Όπως τότε είχε αναφέρει ο Δήμαρχος, ο στόχος είναι να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που παρέχονται από τους τρικαλινούς επιχειρηματίες, ώστε και οι ίδιοι να αποκομίζουν οφέλη από τη μέγιστη απόδοση και την αυξημένη προσοχή σε κάθε επισκέπτη.
Εξάλλου, σύγχρονη δεν είναι η πόλη που δρα «έξυπνα» μόνο στον τομέα της τεχνολογίας, αλλά κυρίως αυτή η πόλη που φροντίζει για τη βελτίωση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών, προς επισκέπτες και επαγγελματίες.
Αυτά τα σεμινάρια, ενός είδους «Ακαδημίας» που ετοιμάζεται, τέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο Επιμελητήριο Τρικάλων.
Ο κ. Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant της Optimal HR Group, παρουσίασε την πρότασή του για «Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών», στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Βασίλη Γιαγιάκο, στον αντιδήμαρχο τριοκκαίων κ. Κώστα Ψύχο, στον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου κ. Χρήστο Μπλουγούρα και στα μέλη του ΔΣ του Επιμελητηρίου κ. Στέφανο Γιώτη και Δημήτρη Τσόλα.
Η πρωτοβουλία του Δήμου έχει ως στόχο την εκπαίδευση των επιχειρηματιών της περιοχής σε θέματα επιχειρηματικότητας, διαχείρισης των επισκεπτών και προστασίας του brand name «Μύλος των Ξωτικών».
Η σχετική πρόταση χωρίζεται σε 6 θεματικές ενότητες, με περιεχόμενο, τη διαφοροποίηση του τρόπου εξυπηρέτησης των επισκεπτών και φιλοξενούμενων, τη διοίκηση της επιχείρησης στη διάρκεια του Μύλου, τα θέματα επικοινωνίας και προβολής.
Τα σεμινάρια θα απευθύνονται σε ομάδες παρεχόμενων υπηρεσιών και θα διεξάγονται με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα, σε ημέρες και ώρες που θα εξυπηρετούν τους επαγγελματίες.
Ο Δήμος Τρικκαίων επιδιώκει να προσδώσει μέγιστη ωφελιμότητα στο μέγιστο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας. Ανταποδίδοντας τις 1,2 εκατ. επισκέψεις, βελτιώνει την εξυπηρέτηση, απευθύνεται σε κάθε επισκέπτη, συμβάλλει στη διαμόρφωση νέας επιχειρηματικής ηθικής και πρακτικής, αναδημιουργεί και προωθεί το νέο τουριστικό προϊόν των Τρικάλων.
Οι σχετικές ανακοινώσει θα γίνουν σύντομα, ώστε να πραγματοποιούνται τα σεμινάρια ανά τακτά διαστήματα, ωφελώντας το δυνατόν περισσότερους επαγγελματίες των Τρικάλων, που σηκώνουν το βάρος της εξυπηρέτησης των επισκεπτών.