Ξεκινάνε άμεσα τα έργα κατασκευής της νέας γέφυρας στο Μύλο Τσαγκάδα μετά το πέρας της δικαστικής περιπέτειας 2 ετών. Πρόκειται για το έργο που ολοκληρώνει ουσιαστικά την ε.ο. Τρικάλων-Πύλης από τον κυκλικό κόμβο του Μύλου Τσαγκάδα έως τη γέφυρα του Καραβόπορου. Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός έχει εγκρίνει τη δημοπράτηση του έργου προϋπολογισμού 22.240.000 ευρώ!!! Με το έργο αυτό, το μεγαλύτερο που έγινε ποτέ στη Θεσσαλία, ολοκληρώνεται ένας σύγχρονος ασφαλής αυτοκινητόδρομος 36 χλμ. με νέα γέφυρα, κύριας και παράπλευρης αρτηρίας συνολικού προϋπολογισμού 64,8 εκατ. ευρώ.
«Προχωράμε τις διαδικασίες ενός σημαντικού έργου για την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων. Η ολοκλήρωση του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου συμπληρώνει τις οδικές υποδομές στο νομό Τρικάλων συμβάλλοντας στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του ορεινού όγκου. Σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη, τους Περιφερεικούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας υλοποιούμε και χρηματοδοτούμε έργα χρήσιμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας διαθέτει το πιο σύγχρονος οδικό δίκτυο στη χώρα γιατί οι υποδομές αποτελούν προϋπόθεση ανάπτυξης και ευημερίας» δηλώνει ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
Στοιχεία έργου
Συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
- την κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 1,3km.
- την κατασκευή τεχνικών έργων (γεφυρών) διέλευσης του Πηνειού μήκους 143,10m για την αρτηρία και τον βόρειο παράπλευρο.
- την κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,35km.
- την κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,00km περίπου.
- την κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβοπόρου (μορφής «σταυρού»).
- την προσαρμογή της αρτηρίας στους υφιστάμενους κόμβους με κατάλληλη διαμόρφωσή τους
Προσβασιμότητα πεζών και ΑΜΕΑ
Η αρτηρία είναι Εθνική οδός στη οποία δεν προβλέπονται πεζοδρόμια παρά σε ένα μικρό τμήμα αυτής και συγκεκριμένα στην γέφυρα Πηνειού και στην διαμόρφωση των νησίδων των ισόπεδων κόμβων.
Στις παράπλευρες οδούς, όπου περιλαμβάνεται η κατασκευή πεζοδρομίων θα ληφθεί μέριμνα ώστε να είναι εφικτή η εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ με κατάλληλη διαμόρφωση των κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών) των πεζοδρομίων και εξασφάλιση του ελάχιστου ελεύθερου εμποδίων πλάτους 1,50m. Σημειώνεται ότι η περιοχή στην οποία χωροθετείται το έργο είναι εκτός πόλεων και οικισμών.