Εγκρίθηκε απ’ το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας το νέο τμήμα, προϋπολογισμού 24,3 εκ. €.
Με την ολοκλήρωση του έργου η ε.ο. Τρικάλων-Λάρισας γίνεται στο σύνολό της διπλής κατεύθυνσης με τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας (δυο ανά κατεύθυνση).
Νέα δεδομένα, λοιπόν, δημιουργεί ένα ακόμη έργο, που πρόκειται να υλοποιήσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο προσεχές διάστημα. Συγκεκριμένα και όπως καταγράφει το trikalavoice.gr εγκρίθηκε απ’ το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, η προώθηση του έργου: «Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΤΡΙΚΑΛΩΝ: «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ Ι/Κ ΤΕΡΨΙΘΕΑΣ ΕΩΣ Α/Κ ΡΑΧΟΥΛΑΣ», συνολικού προϋπολογισμού 24.300.000 ευρώ. Μετά την εξέλιξη αυτή το έργο αναμένεται να υποβληθεί για ένταξη και χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το εν λόγω οδικό τμήμα αποτελεί τμήμα της Ε.Ο με αρ. 6 και συγχρόνως τμήμα που συνδέει τους νομούς Τρικάλων – Λάρισας. Τεχνικό αντικείμενο της παρούσας εργολαβίας είναι η βελτίωση του τμήματος της Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΤΡΙΚΑΛΩΝ, από τον Ι/Κ Τερψιθέας έως τον Α/Κ Ραχούλας, μήκους περίπου 5,50 km. Συνοπτικά το αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνει:
Τη μετατροπή σε Κυκλικό Κόμβο διαμέτρου 60 m με δύο λωρίδες, του υφιστάμενου σηματοδοτούμενου Ι/Κ Τερψιθέας, στη Χ.Θ. 6+600 της εθνικής οδού
Τη διαπλάτυνση – βελτίωση της κύριας αρτηρίας, από τον Ι/Κ Τερψιθέας (Χ.Θ. 6+600) έως πριν τον Α/Κ Ραχούλας (Χ.Θ. 12+073), μήκους 5.5Κm. Με δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,50 m και Λ.Ε.Α. 2,00 m ανά κατεύθυνση και συνολικό πλάτος οδοστρώματος 21,30 m, ενώ το πλάτος καταστρώματος προκύπτει μεγαλύτερο ή ίσο των 24,30 m. Η ασφάλιση επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση μονόπλευρων πλευρικών μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας (Σ.Α.Ο.) εκατέρωθεν κατά μήκος της κύριας αρτηρίας και αμφίπλευρων αξονικών μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας (Σ.Α.Ο.) στον άξονα της αρτηρίας, για τον διαχωρισμό των κινήσεων.
Την κατασκευή παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας σε όλο το μήκος αυτής, για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών, καθώς και την κατασκευή δεξιάς παράπλευρης οδού, από τον Α/Κ Ραχούλας (Χ.Θ. 12+428) έως την Κάτω Διάβαση Μάνδρας, μήκους περίπου 2,48 km.
Με μία (1) λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,50 m ανά κατεύθυνση. Για την δεξιά παράπλευρη οδό χρησιμοποιείται η τυπική διατομή δ2, από την αφετηρία μέχρι τη θέση της Κάτω Διάβαση, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα 6,50/8,00 m, με μία (1) λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,25 m ανά κατεύθυνση, όπως επίσης και για τη δεξιά παράπλευρη οδό από τον Α/Κ Ραχούλας έως την Κ/Δ Μάνδρας.
Την κατασκευή τεχνικού Κάτω Διάβασης που συνδέει και τις εκατέρωθεν παράπλευρες οδούς, στη Χ.Θ. 8+391 της αρτηρίας, στη διασταύρωση με την οδό προς Κ.Τ.Ε.Ο. Λάρισας.
Την κατασκευή νέου Τεχνικού κιβωτοειδούς οχετού 6,00 x 4,00 m κατάντη της υφιστάμενης γέφυρας στο ρέμα Βαλλάριας στη Χ.Θ. 9+341 της αρτηρίας.
Την εκατέρωθεν επέκταση υφιστάμενου Τεχνικού στη Χ.Θ. 11+966 της αρτηρίας, με κιβωτοειδείς οχετούς 7,00 x 2,40 m.
Την εγκατάσταση Ηλεκτροφωτισμού με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας διόδων φωτοεκπομπής (LED):
-στην περιοχή του Κυκλικού Κόμβου αλλά και των Ισόπεδων Κόμβων των παραδρόμων (δεξιού προς ΚΤΕΟ & αριστερού προς Τερψιθέα)
– στην περιοχή της Κάτω Διάβασης (και στους δύο παράδρομους)
-στις συμβολές των δημιουργούμενων παράδρομων με τον Ανισόπεδο Κόμβο Ραχούλας.