Ροή Τοπικά

Ολοκληρώνεται η ε.ο. Τρικάλων-Λάρισας στο ύψος του ANIMUS

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας υπέγραψε την έγκριση διάθεσης πίστωσης 23,4 εκατ. ευρώ.Συγκεκριμένα  ένα ακόμη σημαντικό έργο με το οποίο ολοκληρώνεται η Εθνική Οδό Λάρισας – Τρικάλων εισέρχεται σε τροχιά δημοπράτησης. Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την έγκριση διάθεσης πίστωσης του έργου για την κατασκευή του οδικού τμήματος από Ι/Κ Τερψιθέας ΕΩΣ Α/Κ Ραχούλας συνολικού προϋπολογισμού 23.450.000 εκ. ευρώ με το οποίο η Εθνική Οδός Λάρισας – Τρικάλων θα διαθέτει πλέον σε όλο το μήκος της δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Αναφορικά με το συγκεκριμένο έργο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας  Κώστας Αγοραστός τόνισε τα εξής: «Με στρατηγική και σχεδιασμό προχωράμε στη δημοπράτηση ενός σημαντικού οδικού έργου που συμβάλλει στην ενίσχυση της ασφάλειας στη μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων και στη μεταφορά των προϊόντων. Επίσης βελτιώνονται οι δυνατότητες κυκλοφορίας και οι περιβαλλοντικές συνθήκες της ευρύτερης περιοχής. Παράλληλα η κατάργηση του σηματοδοτημένου κόμβου με την κατασκευή του κυκλικού κόμβου (Roundabout) έχει ως αποτέλεσμα τις διαμπερείς κινήσεις, χωρίς καθυστερήσεις επί της Εθνικής Οδού καθώς και την ασφαλή, άνετη και εγκάρσια κίνηση των οχημάτων. Ενώ με την κατασκευή παράπλευρων οδών κατεύθυνσης εξασφαλίζεται η άνετη και ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών. Βελτιώνεται έτσι σημαντικά η οδική ασφάλεια, αφού οι παράπλευροι οδοί συνδέονται στην αρτηρία μέσω κόμβων και εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη ανακατεύθυνση».

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ:
Το έργο αφορά στην βελτίωση του τμήματος της Εθνικής Οδού, από τον Ισόπεδο Κόμβο (Ι/Κ) Τερψιθέας έως τον Ανισόπεδο Κόμβο(Α/Κ) Ραχούλας, μήκους περί τα 5,5 χιλιόμετρα, καθώς και στις προσαρμογές στην υφιστάμενη οδό (αρχή και τέλος) και το αντίστοιχο παράπλευρο οδικό δίκτυο. Ειδικότερα περιλαμβάνονται:

· Η μετατροπή σε Κυκλικό Κόμβο του υφιστάμενου σηματοδοτούμενου Ι/Κ Τερψιθέας

· Η διαπλάτυνση – βελτίωση της κύριας αρτηρίας, από τον Ι/Κ Τερψιθέας (Χ.Θ. 6+600) έως πριν τον Α/Κ Ραχούλας (Χ.Θ. 12+073), μήκους 5,5 χιλιομέτρων

· Η κατασκευή παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας σε όλο το μήκος αυτής, για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών,

· Η κατασκευή τεχνικού Κάτω Διάβασης που συνδέει και τις εκατέρωθεν παράπλευρες οδούς, στη Χ.Θ. 8+391 της αρτηρίας, στη διασταύρωση με την οδό προς το Κ.Τ.Ε.Ο. Λάρισας.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης