Site icon TrikalaVoice

Πτώση 25% σε σχέση με πέρυσι βλέπουν οι επαγγελματίες για τον “Μύλο”

Δεν έχει την προσδοκούμενη επισκεψιμότητα ο “Μύλος των Ξωτικών” φέτος και αυτό το αντιλαμβανόμαστε όλοι στις μετακινήσεις μας εντός της  πόλης που είναι… άνετες και τα Σαββατοκύριακα, αλλά κυρίως οι επαγγελματίες της εστίασης που έχουν συγκεκριμένα μεγέθη να συγκρίνουν.

 

Όπως αναφέρουν στο trikalavoice.gr οι τζίροι τους αυτές τις 15 πρώτες μέρες λειτουργίας του θεματικού πάρκου είναι έως και 25% μικρότεροι σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ίσως σε κάποιες περιπτώσεις και μεγαλύτεροι. Ελπίζουν σε ανάκαμψη τις επόμενες μέρες αν και “δεν φαίνεται” καθώς τέτοια εποχή πέρυσι είχαν κλείσει ρεζερβέ με πελάτες από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες περιοχές για τα ρεβεγιόν Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, ενώ φέτος όπως χαρακτηριστικά λένε… “δεν χτυπάει το τηλέφωνο”. Να δούμε…

ΑΞΙΖΕΙ: Από την διοργανώτρια αρχή εκτιμούσαν στις αρχές της εβδομάδας την πτώση σε 10% περίπου, όσον αφορά την επισκεψιμότητα.

Exit mobile version