Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών ο Ε 65 παραδόθηκε στη κυκλοφορία χωρίς τελετή εγκαινίων. Αντί αυτών ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης μίλησε σε εκδήλωση σε στεγασμένο χώρο στα Τρίκαλα.
Όπως τόνισε «κυβέρνηση και Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και σ΄ αυτόν τον αυτοκινητόδρομο, κατάφεραν να λύσουν σύνθετα και μεγάλα προβλήματα, που κρατούσαν το έργο τελματωμένο». Σημείωσε ότι με την παράδοση του δρόμου κλείνει οριστικά ο κύκλος των οικονομικών υπερβάσεων, των καθυστερήσεων και της λεηλασίας των χρημάτων από τον ιδρώτα των πολιτών, σε ημιτελή και ανολοκλήρωτα έργα. Στην επαναδιαπραγμάτευση για τον Ε65 , έναντι των απαιτήσεων και κατασκευαστών και παραχωρησιούχων, η Κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πέτυχε όφελος για το ελληνικό δημόσιο και τον Έλληνα πολίτη το οποίο ανέρχεται σε 137.403.444 ευρώ.
Συνεχίζοντας είπε πως «οι διαχειριστικές αστοχίες των προηγούμενων κυβερνήσεων άφησαν κληρονομιά έναν τυφλό αυτοκινητόδρομο… Για να ολοκληρωθεί το έργο και να ξεπεραστούν οι δυσμενέστατοι για το ελληνικό δημόσιο όροι των συμβάσεων των προηγούμενων κυβερνήσεων η κυβέρνηση προχώρησε σε μία σειρά καίριων παρεμβάσεων που αφορούσαν τη θεραπεία των παθογενειών που κρατούσαν το έργο καθηλωμένο». Υπογράμμισε δε ότι «κυβέρνηση και πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έρχεται να διορθώσει αυτή τη στρέβλωση, δρομολογώντας τις διαδικασίες για να παραδοθεί στους πολίτες το σύνολο του έργου, λειτουργικό και ολοκληρωμένο. Το Δημόσιο με την έκδοση των δύο υπουργικών Αποφάσεων, αποφάσισε την ολοκλήρωση των αναβαλλόμενων τμημάτων του Έργου. Πρόκειται για το νότιο τμήμα Λαμία- Ξυνιάδα και το βόρειο τμήμα Γρεβενά – Εγνατία, τα οποία χαρακτηρίστηκαν ως αναβαλλόμενα τμήματα με την αναθεώρηση της σύμβασης το 2013, και εξαιρέθηκαν από το φυσικό αντικείμενο του έργου με κυρίαρχες αιτίες τις διαχειριστικές αστοχίες του πολιτικού προσωπικού που σχεδίασε και διαχειρίστηκε την τύχη των μεγάλων έργων της χώρας.
Για το νότιο τμήμα του έργου από Λαμία έως Ξυνιάδα μήκους 32,5 χλμ περίπου, η χρηματοδότησή είναι ήδη εξασφαλισμένη. Έχει ενταχθεί στο πλαίσιο του νέου Ευρωπαϊκού Χρηματοδοτικού Προγράμματος 2014-2020 και οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2018.
Όσον αφορά στην κατασκευή του βορείου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου (ξεκινάει από τα Τρίκαλα –ΑΚ Τρικάλων και φθάνει ως πέρας του Ε65), η πολιτική ηγεσία έχει κινητοποιήσει τις υπηρεσίες του υπουργείου ώστε το συντομότερο δυνατό να είναι
δυνατή η εκκίνηση των εργασιών, έχοντας πριν από όλα εξασφαλίσει τα χρηματοδοτικά εργαλεία και όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις ώστε να μην εμπλακεί εκ νέου το έργο σε δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές καθυστερήσεις που θα οδηγήσουν σε κοστοβόρες εμπλοκές. Να σημειωθεί επ΄αυτού, ότι οι διαπραγματεύσεις του Υπουργείου με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και στα τέλη του 2018 αναμένεται να ξεκινήσει το έργο».