Στο 60% εκτιμάται σήμερα η πρόοδος του Ε-65 στο βόρειο τμήμα και στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχει πιάσει το 70%. Το θετικό στα υπό εξέλιξη έργα του βόρειου τμήματος είναι ότι δεν ανεβαίνει σε μεγάλο υψόμετρο και δεν χρειάζονται μεγάλα τεχνικά έργα (γέφυρες, τούνελ κλπ.).
Η κατασκευή του έργου έχει αναληφθεί από την ΤΕΡΝΑ μέλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ η συντήρηση και λειτουργία θα είναι ευθύνη της Κεντρικής Οδού Α.Ε., του παραχωρησιούχου του άξονα του Ε65. Η χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος προέρχεται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Στο βόρειο τμήμα κατασκευάζονται:
– Δύο σήραγγες με συνολικό μήκος 65μ και 400μ.
– Δύο σήραγγες με εκσκαφή και επανεπίχωση ( Cut & Cover ) με συνολικό μήκος 264μ και 180μ ανά διεύθυνση.
– 31 γέφυρες/ άνω διαβάσεις.
– Έξι κόμβοι (Βασιλική, Καλαμπάκα, Γρεβενών, Οξύνεια, Αγιόφυλλο – Καρπερό, Εγνατία), ενώ θα ολοκληρωθεί ο κόμβος Τρικάλων.
– Δύο κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ).
– Ένας Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και τρεις πλευρικοί σταθμοί.