Με τον πρόεδρο του Συνεταιρισμού ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού Νίκο Κουτλιάμπα συναντήθηκε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Βασίλης Γιαγιάκος προκειμένου να αναπτυχθούν σχέσεις συνεργασίας για την ανάπτυξη των δενδρωδών καλλιεργειών στο Νομό Τρικάλων και στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.
Ο κ. Κουτλιάμπας έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις δράσεις που υλοποιεί το Επιμελητήριο Τρικάλων το οποίο προχώρησε στην ίδρυση και λειτουργία του πρώτου και μοναδικού Αγροτικού Τμήματος της χώρας μέσω του οποίου υλοποιούνται πρωτοποριακές, για τον επιμελητηριακό θεσμό, δράσεις που στοχεύουν στην ανάδειξη και αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος του Νομού μας στον αγροδιατροφικό και κτηνοτροφικό τομέα.
Ειδικότερα, ο κ. Γιαγιάκος ενημέρωσε τον πρόεδρο του ιστορικού και εξωστρεφούς Συνεταιρισμού ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, για την ολοκληρωμένη πρόταση του Επιμελητηρίου Τρικάλων, το οποίο με γνώμονα την αύξηση του αγροτικού εισοδήματος ανά στρέμμα γης και πάντα με τη σκέψη της επιτακτικής ανάγκης για αναδιάρθρωση των καλλιεργειών, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις δενδρώδεις καλλιέργειες. Εκπόνησε και κατέθεσε ήδη από το 2013 ολοκληρωμένη πρόταση στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης για τη δημιουργία μιας σύγχρονης, καθετοποιημένης μονάδας παραγωγής αχλαδιού και ειδικότερα της ποικιλίας Abate Fetel που ως στόχο έχει την προώθηση της δενδροκαλλιέργειας στην περιοχή μέσω πάντα, από σύγχρονες και λειτουργικές ομάδες παραγωγών.
Ο κ. Κουτλιάμπας ενημέρωσε τον κ. Γιαγιάκο για τον ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ο οποίος είναι ένας συνεταιρισμός που ιδρύθηκε το 1917 και αποτελείται από 400 μέλη με κύρια δραστηριότητα την παραγωγή και διαχείριση νωπών φρούτων. Η διάθεση των προϊόντων γίνεται από τον ίδιο τον συνεταιρισμό και πραγματοποιεί μεγάλες εξαγωγές που αποτελούν πολύ σημαντικό μέρος της συνολικής παραγωγής του.
Οι κύριοι Γιαγιάκος και Κουτλιάμπας συμφώνησαν στην ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας μεταξύ του Επιμελητηρίου και του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, για την υποστήριξη των δενδρωδών καλλιεργειών στην περιοχή μας και την υιοθέτηση αποδοτικών καλλιεργητικών πρακτικών καθώς και σύγχρονου μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων.