Στη δημοσιότητα έδωσε σήμερα η κυβέρνηση τη λίστα με τα περισσότερα από 1.200 μέσα μαζικής ενημέρωσης, που έλαβαν κομμάτι από τα σχεδόν 20 εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της κρατικής διαφημιστικής εκστρατείας για την πανδημία.
Η δημοσίευση του παρακάτω καταλόγου με έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά μέσα και διαδικτυακές ιστοσελίδες έρχεται με καθυστέρηση σχεδόν ένα μήνα, καθώς η κυβέρνηση έπρεπε να κάνει… ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο, όπως είπε για ακόμα μία φορά σήμερα ο Στέλιος Πέτσας.
Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριξε πως «χρειαζόταν να εξακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά οι αναρτήσεις και οι καταχωρήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας» αλλά δεν αναφέρθηκε καθόλου στα κριτήρια με βάσει τα οποία επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα μέσα και έγινε η διανομή των ποσών.
Δείτε ΕΔΩ τη λίστα.