Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων
Σχολικό Έτος 2021-2022. Εκπαιδευτικές δράσεις στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης-εσωτερικής σχολείων και ερευνητικών πρωτοβουλιών. Α’ Τάξη (Α1, Α2) Σταχυολογημένα Κείμενα μαθητών/τριών- εκπαιδευτικό υλικό που προέκυψε από την πραγμάτευση του θέματος: «Πως φαντάζομαι το σχολείο του μέλλοντος…» (απόψεις, επιθυμίες, προσδοκίες, ελπίδες, οράματα)
Υπεύθυνη-διδάσκουσα καθηγήτρια:
Ηλιάδη Αμαλία, φιλόλογος-ιστορικός (ΠΕ02), Δ/ντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων
Η χρησιμότητα της πνευματικής αναζήτησης και του ελεύθερου στοχασμού
ήταν και παραμένει η εξής: να ολοκληρωθεί η μάθηση ενός παιδιού με
στόχο αυτό με τη σειρά του να μάθει να σκέφτεται. Εμπνεόμενοι από
εικόνες και σχετικά κείμενα και διαπνεόμενοι από δημιουργικότητα και
ερευνητική διάθεση, οι μαθητές και οι μαθήτριές μου διατύπωσαν τις
σκέψεις, τις απόψεις, τις αντιλήψεις τους για το θέμα «Πως φαντάζομαι
το σχολείο του μέλλοντος…» (απόψεις, επιθυμίες, προσδοκίες, ελπίδες,
οράματα) και τη σχέση του με την πρακτική φιλοσοφία της
καθημερινότητας, εκτιμώντας τη σημασία της πολιτιστικής, ελληνικής και
ευρωπαϊκής μας κληρονομιάς και εκφράζοντας παράλληλα τα συναισθήματά
τους για το αγαθό της αυτοσυνειδησίας σε σχέση με το πώς φαντάζονται
το σχολείο του μέλλοντος…
Η Υπεύθυνη-διδάσκουσα Καθηγήτρια Ηλιάδη Αμαλία ΠΕ02 εύχομαι, σε
αρμονική και στενή συνεργασία με τους μαθητές και τις
μαθήτριές μου,να συνεχίσουμε να παράγουμε εύχρηστο και
ουσιαστικής σημασίας εκπαιδευτικό υλικό που τόσο το έχει
ανάγκη η εκπαιδευτική κοινότητα για την προαγωγή της
εκπαιδευτικής μας συνείδησης και το βάθεμα της εσωτερικής μας
σοφίας.
Η συνέχεια στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://en.calameo.com/books/0