Site icon TrikalaVoice

14σέλιδο αφιέρωμα -ύμνος του National Geographic Romania στη Θεσσαλία

trikalavoice.gr

Μέσα στο καλοκαίρι υποδεχτήκαμε το National Geographic Romania στη Θεσσαλία.  Στα μέσα Ιουλίου και για πέντε ημέρες, μετά από συνεργασία του Εντεταλμένου Συμβούλου Τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας   Γιάννη Μπουτίνα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και με τη συμβολή του Διευθυντή ΕΟΤ Ρουμανίας  Γιώργου Σταφυλάκη   οργανώθηκε  ένα media trip – ταξίδι εξοικείωσης με  προσκεκλημένους τον αρχισυντάκτη Catalin Gruiea και τον κορυφαίο φωτογράφο Costas Dumitrescu  του National Geographic Traveller,  του πιο έγκυρου και μεγάλης αναγνωσιμότητας ταξιδιωτικού περιοδικού της Ρουμανίας.

 

Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας,  αποτυπώνεται στο τεύχος  Σεπτεμβρίου  του περιοδικού, που φιλοξενεί  ένα αφιέρωμα 14 σελίδων σε  προορισμούς  που προσφέρουν  εναλλακτικές τουριστικές εμπειρίες, στις φυσικές ομορφιές  και στην πλούσια γαστρονομική παράδοση της  Θεσσαλίας. Οι συντελεστές του περιοδικού υμνούν τη Θεσσαλία σε κάθε τους στάση: Μετέωρα, παράλια Λάρισας, Πήλιο, Βόλος και άλλοι προορισμοί ταξιδεύουν τους Ρουμάνους αναγνώστες στη Θεσσαλία,  μέσα από την ξεχωριστή γραφή και  το πλούσιο φωτογραφικό υλικό της συντακτικής ομάδας  του  National Geographic Romania.

«Με την επανεκκίνηση του τουρισμού, φέτος το καλοκαίρι,  παρατηρήσαμε σε όλους τους προορισμούς στη Θεσσαλία αυξημένη κίνηση οδικού τουρισμού» δηλώνει ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας. «Φαίνεται ότι η Θεσσαλία κερδίζει το στοίχημα του οδικού τουρισμού,   στον οποίο  επενδύσαμε με την  εκδήλωση της παγκόσμιας πανδημίας. Υπό τις κατευθύνσεις του Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού, αναδιαμορφώσαμε  το στρατηγικό σχέδιο τουριστικής προβολής, επιλέξαμε να δώσουμε βάρος στον εσωτερικό και οδικό τουρισμό, εστιάσαμε σε δράσεις digital tourism marketing, που έχουν γρήγορη ανταπόκριση στο κοινό και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα φαίνονται μέρα με τη μέρα. Τους τελευταίους μήνες το μοντέλο τόσο του οδικού τουρισμού όσο  και του εσωτερικού τουρισμού στη Θεσσαλία,  δείχνει να ανταποκρίνεται πολύ ικανοποιητικά. Σε  παραθαλάσσιους προορισμούς αλλά και στην ενδοχώρα, όπως στα Μετέωρα, συναντούμε αρκετά αυτοκίνητα με τουρίστες από γειτονικές χώρες και από τη χώρα μας, οι οποίοι απολαμβάνουν την τοπική φιλοξενία και στην πλειονότητα τους δηλώνουν  ότι θα επαναλάβουν την  επίσκεψη  στη Θεσσαλία.

Ο τουρισμός μετά το παγκόσμιο lockdown αλλάζει. Γεννιέται μια νέα γενιά τουριστών – επισκεπτών που  δίνει μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας. Ήδη από πέρυσι το καλοκαίρι οι περισσότεροι τουρίστες που επιλέγουν τη χώρα μας  αναζητούν κυρίως αυτοτελή διαμερίσματα και κατοικίες ή bungalows σε ξενοδοχειακές μονάδες με γνώμονα  την  προστασία της υγείας τους. Επιλέγουν τουριστικές  εμπειρίες που συμβάλλουν στην  ψυχική και σωματική  υγεία (περιπάτους στη φύση, εναλλακτικές δραστηριότητες, ιαματικά λουτρά  κλπ).  Θέλουν να συνεχίσουν το νέο τρόπο ζωής που είχαν επιλέξει  εν μέσω lockdown και στις διακοπές τους.  Επίσης,  η διαμονή πολυτελείας ανακάμπτει πολύ ταχύτερα από τον μαζικό τουρισμό, μετά την κρίση. Η νέα γενιά  τουριστών  δίνει έμφαση στον  ποιοτικό θεματικό τουρισμό,   αναζητά  νέους προορισμούς, πέρα από τους  ήδη γνωστούς και  προβεβλημένους και είναι διατεθειμένη  να δαπανήσει χρήματα για νέες εμπειρίες. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, συνεχίζουμε  να εργαζόμαστε  συστηματικά για το βιώσιμο  μέλλον όλων των τουριστικών προορισμών  της Θεσσαλίας, τόσο  αυτών που είναι δημοφιλείς ώστε να διατηρήσουν αυτά που έχουν κεφαλαιοποιήσει όσο και νέων προορισμών  που με ήπια και οργανωμένη ανάπτυξη  έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε  νέα τουριστικά brands» συμπληρώνει ο κ. Μπουτίνας.

#mythessaly

#meet_the_heart_of_Greece

 

Exit mobile version