Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται από την ΤΕΡΝΑ οι εργασίες κατασκευής των τελευταίων 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου Ε65, στο Βόρειο Τμήμα, από την Καλαμπάκα, μέχρι την Εγνατία Οδό, στα όρια των Γρεβενών.
Σύμφωνα με την επίσημη πληροφόρηση η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος, βρίσκεται στο 66,35% (στοιχεία Οκτωβρίου 2024) .
Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος
Συνολική πρόοδος κατασκευής 66,35%.
Σήραγγες: 96,45%
Γέφυρες: 93,62%
Ασφαλτικά: 39,72%
Χωματουργικά: 74,65%
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος, Τρίκαλα-Γρεβενά
Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ).
2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ).
23 Γέφυρες.
14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις.
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC).
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας.
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας).
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό).
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων.
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού).
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων.
Ο αυτοκινητόδρομος προβλέπεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026 και θα έχει συνολικό μήκος 182 χλμ., αλλάζοντας εντελώς τον χάρτη και φέρνοντας κοντά Ήπειρο, Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα.