Η Δ.Ε.Υ.Α. Τρικάλων προέβη στην λήψη των παρακάτω μέτρων προς αποφυγή συνάθροισης και για την πρόληψη απέναντι στον κορωνοϊό (COVID-19):
■ Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών:
Συστήνει στους καταναλωτές της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Γραφεία της ΔΕΥΑΤ και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά, με fax ή με mail
§ Για αναγγελία βλαβών (όλο το 24ωρο) στο τηλέφωνο:
24310 76 715
Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων στο site της ΔΕΥΑΤ (www.deyat.gr) ή στα τηλέφωνα :
24310 76 711, 712 (πρωτόκολλο)
24310 76 713 (γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών)
§ Για την πληρωμή λογαριασμών, μέσω:
§ της πλατφόρμας e-bill ΔΕΥΑ (εγγραφή στο site της ΔΕΥΑΤ στο www.deyat.gr)
§ στις τράπεζες με πάγια εντολή (αυτόματη χρέωση τραπεζικού λογαριασμού) ή με εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού
§ Εάν, παρ’ όλα αυτά, ο καταναλωτής κρίνει απαραίτητο να μεταβεί στα γραφεία της ΔΕΥΑΤ, θα πρέπει να έχει τηλεφωνήσει και ορίσει ραντεβού με συγκεκριμένο υπάλληλο και συγκεκριμένη ώρα.
§ Επίσης θα συμμορφωθεί με τις οδηγίες του προσωπικού της ΔΕΥΑΤ, για την τήρηση μέτρων αποφυγής συνωστισμού και μέγιστου αριθμού εξυπηρετούμενων καταναλωτών.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΥΑΤ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ