Καταλυτική για την αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ είναι η πανδημία, καθώς από τις αρχές του έτους έως τα μέσα Νοεμβρίου ο ρυθμός ανάπτυξης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, διαμορφώνεται σε 8,4%, με το 70% της ανάπτυξης αυτής να οφείλεται στις εννέα εβδομάδες του πρώτου lockdown και στις δύο πρώτες εβδομάδες του δεύτερου lockdown. Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε χθες ο Βάιος Δημοράγκας, γενικός διευθυντής της Nielsen για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, στη διάρκεια του 11ου συνεδρίου του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter