Η εταιρεία ανέφερε πως αυτό γίνεται ώστε να καταφέρει να διατηρήσει την ίδια τιμή και οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους chips. Οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων και της ενέργειας ανά τον κόσμο είναι ραγδαίες. Έτσι, πολλά προϊόντα έχουν «πέσει θύματα» του πληθωρισμού και μάλιστα ένα από αυτά είναι και τα αγαπημένα chips πολλών, τα Doritos.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τo Food and Wine, η εταιρεία θα μειώσει τον αριθμό των τσιπς ανά σακουλάκι. Εύλογα λοιπόν, θα μπορούσε κάποιος να πει, «λες και τα πακέτα με τσιπς δεν είχαν ήδη αρκετό αέρα».
Η μητρική εταιρεία του Doritos, η Frito-Lay επιβεβαίωσε τα -άσχημα για κάποιους- νέα στο επιχειρηματικό περιοδικό Quartz.
Συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της εταιρίας είπε: «Ο πληθωρισμός χτυπά τους πάντες. Έτσι, βγάλαμε λίγα τσιπς από την σακούλα για να τα πουλάμε στην ίδια τιμή και να συνεχίσετε να τα απολαμβάνετε».
Μάλιστα, εκτιμάται ότι η εταιρεία θα εξοικονομήσει 67 εκατομμύρια AUD (50 εκατομμύρια δολάρια) καθώς μειώνει το βάρος των Doritos ανά σακούλα από 276 γραμμάρια σε 262.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Δρ Andrew Novakovic, Ομότιμο Καθηγητή Αγροτικής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Cornell, οι άνθρωποι δεν δίνουν πραγματικά σημασία στο βάρος ή την οπτική αλλαγή των πακέτων τσιπς.
Όπως είπε στο The National Desk: «Το γεγονός είναι ότι οι άνθρωποι δίνουν προσοχή στην τιμή και αν υπάρχει μια πολύ μεγάλη οπτική αλλαγή στη συσκευασία, δεν το προσέχουν τόσο πολύ».
Έτσι, αν και η μείωση των πέντε τσιπς έχει σχεδιαστεί για να μην φανεί πολύ η αλλαγή, σίγουρα θα υπάρχει μια αίσθηση κενού όταν προσπαθήσετε να φάτε την τελευταία χούφτα τσιπς καλαμποκιού και θα διαπιστώσετε ότι δεν έχει μείνει τίποτα.