Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με ‘αλίευση’ στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
- δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
- δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e–banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter