Παραπολιτικά

Έχει… ωραία πιτόγυρα στην Αθήνα; Ο Παπαστεργίου ξέρει… (video)

Η πιο περίεργη ερώτηση στον ψηφιακό βοηθό; Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου  την αποκαλύπτει σ’ενα πινγκ πονγκ ερωτήσεων και απαντήσεων με τον  Ανδρέα Παναγόπουλο στο in.gr.

 

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, δεν περιορίζεται μόνον στην δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών για την εξυπηρέτηση των πολιτών και επιχειρήσεων, εξ’ αποστάσεως αλλά ταυτόχρονα καταργεί γραφειοκρατικά βήματα και στεγανά, καθώς μέσω της άντλησης δεδομένων αφού επιτυγχάνεται διαλειτουργικότητα, δίνεται η δυνατότητα για μείωση της γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας, τονίζει ο υπουργός κ. Δημήτρης Παπαστεργίου. Ήδη, έχουν δημιουργηθεί 1833 ψηφιακές υπηρεσίες  και προκειμένου να διευκολυνθούν οι χρήστες του gov.gr στον πολλές φορές «αχανή» ψηφιακό κόσμο, δημιουργήθηκε με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης το mAigov ως «πλοηγός» για την αναζήτηση των πληροφορίων σχετικά με τις «διαθέσιμες  υπηρεσίες» του gov.gr. Δηλαδή, αν και ποιά υπηρεσία παρέχεται ψηφιακά και με ποια βήματα μπορεί ο πολίτης να την χρησιμοποιήσει. Μέσα σε 6 μήνες απαντήθηκαν ένα εκατομύριο ερωτήματα, αναφέρει, ο κ. Παπαστεργίου.

Το υπουργείο βοηθά και στην εξάλειψη γραφειοκρατικών βημάτων

Στα άμεσα σχέδια του υπουργείου είναι η επέκταση της εφαρμογής gov.grWallet ώστε να μπορούν με ελάχιστες κινήσεις οι πολίτες να επιβεβαιώνουν τα στοιχεία τους για την εγγραφή του παιδιού τους στον παιδικό σταθμό αλλά και να μπορούν να αλλάξουν πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας ή και τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Από τον Σεπτέμβριο η εφαρμογή θα λειτουργεί για τα δυναμικά τιμολόγια ρεύματος ενώ ήδη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ασφάλιση οχημάτων.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη:

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης