Τοπικά

Ουρανία Παπαζεύκου, πρόεδρος ΕΛΜΕΤ: “Τετάρτη 20 Νοέμβρη, ΑΠΕΡΓΩ γιατί….”

10+1 λόγοι για να απεργήσουμε όλες και όλοι –ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, 10.30π.μ.

 

 

  • Απεργώ γιατί, 6 χρόνια τώρα διακυβέρνησης της ΝΔ εξελίσσεται με αμείωτη ένταση η αναδιανομή εισοδημάτων σε βάρος των ασθενέστερων στρωμάτων και η συνακόλουθη φτωχοποίηση μεγάλων τμημάτων της ελληνικής κοινωνίας.
  • Απεργώ γιατί, στη χώρα μας οι δείκτες ανισότητας και φτώχειας αυξήθηκαν και η αγοραστική δύναμη των μισθωτών έχει κατρακυλήσει στη τελευταία θέση της Ευρώπης των 27, ξεπερνώντας ακόμη και τη Βουλγαρία.
  • Απεργώ γιατί, οι εργαζομένοι/ες στο Δημόσιο δεν μπορούν να καλύψουν ούτε κατ’ ελάχιστο τις τεράστιες μειώσεις της αγοραστικής τους δύναμης, λόγω της ακρίβειας, με τις πενιχρές αυξήσεις μετά από 12 χρόνια καθήλωσης των μισθών και σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του ΟΟΣΑ η Ελλάδα καταγράφει μία από τις χειρότερες επιδόσεις στα επίπεδα μισθών, κατέχοντας την τρίτη χαμηλότερη θέση μεταξύ 35 χωρών, ξεπερνώντας μόνο το Μεξικό και την Κολομβία!
  • Απεργώ γιατί, ο κατώτατος μισθός στο Δημόσιο είναι 15% χαμηλότερος, ακόμη και  από τον επίσης χαμηλό κατώτατο μισθό του Ιδιωτικού τομέα, καθώς στους δημοσίους υπαλλήλους δεν καταβάλλονται ο 13ος και ο 14ος μισθός.
  • Απεργώ γιατί, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς προχώρησε σε εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων αλλά και καταργήσεις τμημάτων τόσο κατευθύνσεων σε ΓΕΛ όσο και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ με το πρόσχημα των ολιγομελών στο πλαίσιο του νέου αφηγήματος των “αρίστων εξοικονόμηση και εξορθολογισμός με αποτέλεσμα, χιλιάδες παιδιά να στοιβάζονται σε μικρές ή ετοιμόρροπες αίθουσες και άλλα αναγκάζονται να πάνε σε άλλα σχολεία, ακόμα και εκτός πόλης κατοικίας τους.
  • Απεργώ γιατί, μέχρι και σήμερα υπάρχουν χιλιάδες κενά, ειδικότερα στο ευαίσθητο τομέα της παράλληλης στήριξης.
  • Απεργώ γιατί εντείνεται ο αυταρχισμός  και η απομείωση δημοκρατικών ελευθεριών με τις διώξεις και τις παραπομπές σε πειθαρχικά συμβούλια δεκάδων εκπαιδευτικών επειδή συμμετέχουν στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση και τη γενικότερη στρατηγική της υπονόμευσης των συνδικαλιστικών ελευθεριών λόγω των νόμων Χατζηδάκη και Γεωργιάδη
  • Απεργώ γιατί, η πολιτική της συστηματικής φτωχοποίησης των εκπαιδευτικών, που δεν μπορούν να ζήσουν από τον μισθό τους, εντείνεται με την δραματική αύξηση του κόστους διαβίωσης, τη στιγμή που μόνο η προσπάθεια για την εξασφάλιση στέγης εξανεμίζει πάνω από το 40% του μισθού!
  • Απεργώ γιατί, η διάκριση των δικαιωμάτων μεταξύ μονίμων και αναπληρωτών παραμένει με τελευταίο παράδειγμα την άρνηση του ΥΠΑΙΘΑ για την παροχή πλήρους άδειας μητρότητας 9 μηνών στις αναπληρώτριες μητέρες, θεωρώντας τις «μητέρες ενός άλλου θεού»!
  • Απεργώ γιατί, ήρθε η ώρα όλες και όλοι οι εργαζόμενοι να πούμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ στην πολιτική της εξαθλίωσης!! Και να διεκδικήσουμε, ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΑΣ.
  • Απεργώ γιατί, μόνο οι συλλογικοί αγώνες των εργαζόμενων, με ενότητα και αλληλεγγύη είναι η μοναδική εγγύηση για την πολιτική αλλαγή που θα φέρει στο επίκεντρο τη ζωή και τις ανάγκες των δυνάμεων της μισθωτής εργασίας.

Συμμετέχουμε μαζικά και αποφασιστικά στην απεργία διεκδικώντας:

  • Ουσιαστικές αυξήσεις των μισθών, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού, ξεπάγωμα της διετίας 2016-17 και καθιέρωση άμεσα μόνιμου μηχανισμού αναπλήρωσης απωλειών λόγω πληθωρισμού. Επιδότηση ενοικίου για εκπαιδευτικούς που υπηρετούν εκτός νομού κατοικίας τους. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας. Αύξηση των κρατικών δαπανών για την Παιδεία τουλάχιστον στο 5% του ΑΕΠ.
  • Μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων που έχουν συμπληρώσει τη δόκιμη διετία. Αποσύνδεση της αξιολόγησης από τη διαδικασία μονιμοποίησης.
  • Υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων (εργασιακό και διδακτικό ωράριο, μετακινήσεις σε πολλά σχολεία, «προφορικές εντολές» παραβίασης και αυθαιρεσίας κλπ).
  • Απόσυρση των πειθαρχικών διώξεων σε εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
  • Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στην Εκπαίδευση.
  • Δουλειά με πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων αναπληρωτών/τριών.
  • Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης Κεραμέως – Πιερρακάκη.
  • Ένα δημόσιο, δωρεάν, ποιοτικό, συμπεριληπτικό, δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά!

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης