Την Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019 τα Εκπαιδευτήρια ‘’Αθηνά’’ διοργανώνουν ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού με ομιλητή τον κ. Στράτο Στρατηγάκη. Ο κ. Στρατηγάκης είναι μαθηματικός – ερευνητής. Είναι εκπαιδευτικός συντάκτης του naftemporiki.gr, καθώς και συνεργάτης της Καθημερινής και του Έθνους. Είναι, επίσης, σύμβουλος σταδιοδρομίας και δημιουργός της ιστοσελίδας ‘’οδηγός σταδιοδρομίας’’. Η ιστοσελίδα αυτή, στην οποία οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων ‘’Αθηνά’’ έχουν αποκλειστική πρόσβαση, περιλαμβάνει εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες και αποτελεί ένα βασικό συμβουλευτικό εργαλείο επαγγελματικού προσανατολισμού.
Πρόγραμμα
10:00-12:00 – Α και Β Λυκείου
Τίτλος: Η επιλογή σπουδών και επαγγέλματος στη νέα εποχή.
– Το εξεταστικό σύστημα.
– Αξίζει τον κόπο να σπουδάσω;
Πολλοί πιστεύουν ότι δεν έχει νόημα να σπουδάσουν, αφού θα είναι άνεργοι. Την απάντηση στο ερώτημα δίνουμε μέσα από στοιχεία διεθνών και ελληνικών οργανισμών.
– Τα κριτήρια επιλογής σπουδών και επαγγέλματος
Με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξουμε σπουδές; – Τα λάθη στην επιλογή
Αναλύονται τα συνηθισμένα λάθη των υποψηφίων.
– Η λήψη απόφασης
Αναλύονται οι τρόποι που οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις για τη ζωή τους.
– Ασκήσεις επιλογής σπουδών
Πρόκειται για ασκήσεις διαφορετικές από τις άλλες, αφού δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Καθοδηγούμενη αναζήτηση για την επιτυχή επιλογή σπουδών
12:00-14:00 – Γ Λυκείου
Τίτλος: “12 Μύθοι στην Επιλογή Σπουδών και Επαγγέλματος”
Περιεχόμενο:
– Τα συχνά λάθη που γίνονται στην επιλογή σπουδών και επαγγέλματος αναλύονται διεξοδικά.
Ακόμη, δίνονται οι σύγχρονες τάσεις στην επιλογή σπουδών, ο συνδυασμός διαφορετικών επιστημονικών αντικειμένων, γιατί ο κόσμος μας άλλαξε και αλλάζει διαρκώς.
– Ανοίγουμε τους ορίζοντές μας.
– Παρουσιάζονται οι εναλλακτικές διαδρομές που έχουν οι νέοι σήμερα, καθώς τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα, καινούργια επαγγέλματα δημιουργούνται και άλλα εξαφανίζονται.
Η παρουσία μαθητών και γονέων του Λυκείου θεωρείται απαραίτητη.
Επίσης, η είσοδος είναι ελεύθερη για γονείς και μαθητές της τοπικής κοινωνίας που θα ήθελαν μία ευρύτερη ενημέρωση στο θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού μετά το Λύκειο.